måndag 30 juni 2008

Grattis Spanien!

Eftersom jag inte har så mycket tid på dagarna så kommer det bli inlägg förhoppningsvis varje kväll och inte som jag skrev igår. Hoppas det funkar för er läsare :)

Idag var det tillbaka till vardagen igen och jobbet väntade. Uppstigning sex och tre kilometers bilfärd till jobbet var vad som väntade. Ganska lugn dag idag. Hände inte så mycket speciellt. Kom hem och dammsög lite och drog sen ut och var med Micke, Pontus och Trond. Vi spelade italiano som är ett sorts fotbollsspel. Lite svårt att förklara hur det går till för de som inte spelat det men kul är det. Jag vann idag och det är inte ofta det händer. Grattis till mig. Eller inte. men lite fick man skryta i alla fall. Det är vad jag gjort idag i princip.

Igår vann Spanien Em-guld. riktigt skönt att de vann och tyskjävlarna fick på nöten. Aldrig gillat de egentligen förutom Podolski. Men Michael Ballack har jag verkligen aldrig gillat. En riktig diva på planen tycker jag att han är. Ett riktigt svin i min mening.

Tillbaka till Spaniens triumf. Stor del av deras vinst är ju alla Liverpool-spelare de har i truppen. Fernando Torres, Xabi Alonso, Alvaro Arbeloa och Pepe Reina. Nej skämt åsido har Spanien haft den bredaste truppen i EM och är värdiga vinnare. Cesc Fabregas har, trots att han inte fått spela särskilt mycket gjort riktigt bra ifrån sig när han fått chansen och har, tillsammans med Xavi och David Villa, deras bästa spelare.

---

Nej nu är det dags för sängen.

Over and out!

/#3

Inga kommentarer: