torsdag 1 maj 2008

HEJA NORDEN!

Exakt så skrev Micke till mig på msn igår efter att Liverpool förlorat mot Chelsea. Och han har helt rätt. I den första matchen var det John Arne Riise som nickade in 1-1 i sista minuten av matchen. I gårdagens match var det Sami Hyypiäs tur. Han fällde Michael Ballack i straffområdet och Frank Lampard satt straffen som betydde 2-1 i förlängningen. Inte blev det bättre när Riise slutade springa och lyfte armen för att han trodde det var offside och Nicolas Anelka kunde spela in till Didier "divan" Drogba som gjorde 3-1. Att Ryan Babel gjorde ett drömmål från 35-40 meter till 3-2 var en klen tröst. Nej det blev ingen final för Pool iår inte. Tråkigt. Men men, det är sådant som händer.

You'll never walk alone!












Torres kunde nästan ha blivit hjälte igår men det sket sig ju.




Folk ville ha mig lite överallt igår på valborg. Flodaparken, Borlänge och Mora var de alternativ jag hade. Det blev Champions League framför tvn. Kanske ett dåligt val nu när jag vet hur det slutade. Men jag är glad att jag inte åkte till Flodaparken för jag var dit vid ett och skulle hämta syrran och det hade inte varit kul att vara nykter där inte. Fy fan vad folk var fulla. Nej då stannade jag hellre hemma. Och det gjorde jag ju som sagt. Men jag var i alla fall på förfesten och umgicks med "Flodagänget" och hade kul. Dom grillade och drack öl och vi hade allmänt kul.

Ja det var vad jag hade och skriva idag.

Over and out!

/#3

1 kommentar:

Anonym sa...

En match frpn 500:-
Det känns fan bra ;)

Men, det vore dock roligare med en final pool-united. Men men...