onsdag 30 april 2008

Ikväll blir Pool klart för final!

Okej, säger som Robin i hans senaste inlägg om Bellemare, det är en önsketanke. Liverpool har inte världens bästa utgångsläge då norsken John Arne "Idioten" Riise skulle få för sig att nicka bollen i eget mål i den sista sparken av matchen på Anfield. Och faktum är att Liverpool har haft otroligt svårt för Chelsea på Stamford Bridge tidigare. Pool har blivit nollade hela åtta gånger på "The Bridge" men idag blir det inte så. Jag sa redan igår, innan United-Barca, att Pool vinner med 2-0 idag och att Kuyt gör det första målet redan innan tio minuter. Sen tror jag att det blir Crouch som nickar in tvåan då han blev inbytt mot antingen Torres eller en mittfältare, Troligen det första. Jag är så säker på min sak så det är äckligt. Jag har till och med sett hur målen går till i huvudet. Sjukt.

Menmen, nu ska jag iväg till Djurås så får vi se vad som händer senare. Blir väl Pool-Chelsea framför tvn. Men mer vet jag inte.

Over and out!

/#3

Inga kommentarer: