fredag 18 april 2008

Ännu en dag i Fjollträsk

Har varit snart en vecka i Sthlm nu och jag börjar bli... Vad heter det? Gjuten i snacket? Nej inte rätt ord. Aja i alla fall så börjar jag trivas ganska bra. Visserligen har jag inte varit in i storstaden än då jag bara åker mellan Hässelby och Spånga och sedan till Sundbyberg. Inte precis storstan men man får åka pendeltåg och tunnelbana i alla fall. Haha.

***

Jobbade till 22 igår då jag liveade Ljungskile - Elfsborg. Tråkigt match som LSK vann skrällartat med 1-0. Där visste i alla fall jag vad jag skulle vinkla texten på.

***

Det blir väldigt korta texter om allt just nu. Skriver blogg i mån av tid och det är inte direkt det mesta jag har på jobbet.

***

Ska på SM-finalen i innebandy imorrn. Fy fan va kul det ska bli. Hoppas det blir lika bra drag där som förra året när Warberg var upp och invaderade Globenområdet.

***

Ska jobba på söndagen igen så är jag ledig på fredagen jag ska åka hem. Skönt. Har inte så mycket mer för mig hemma ändå då jag tänkte åka ut till assist men då blev inte det något av då dom har stängt på söndagar tyvärr.

***

Nu ka jag kila iväg till pendeln igen.. :)

Over and out!

/#3

Inga kommentarer: