lördag 19 januari 2008

Svacka?

Förlust igår mot Bofors med 6-3 och det ser inte ljust ut just nu för Leksand. Bara fyra poäng tagna på tre bortamatcher som man ska ta alla tre poäng av varje match. Nu blev det inte så. Man börjar mer och mer hamna i den svacka som Rögle gjorde förra året. Allsvenskan är på många sätt lik förra årets serie fast med andra lag. Leksand liknar mer och mer Rögle. Malmö liknar förra årets Leksand eller om dom spurtar och vinner serien bli dom Södertälje och Rögle vette fan va dom är. I alla fall så närmar sig Kvalserien och Leksand måste bli bättre nu. En svacka får inte komma i en Kvalserie. Då är Elitserieplatsen borta. Det måste till något nu. Kanske ett par nyförvärv?

***

Har en hektisk helg framför mig. Igår ville Eurosport att jag skulle åka ner till KArlskoga och lajva Bofors-Leksand men det var med för kort varsel så jag sa nej. Idag så har jag varit i Leksand och dömt innebandy. Småflickor. Jättekul -.- . Och imorgon så åker jag hemifrån strax före tio på morgonen och kommer inte hem förrän bortåt halv fem på kvällen. Då har jag dömt pojar division 7 och pojkar division 5. Sen har jag match själv klockan 15 mot Harnäs. Ska krossa dom fula ungarna.

Fick reda på idag att jag kanske kan få vara på praktik på eurosport. Weehoo. Fy fan va kul om det blir så.

Over and out!

/#3

Inga kommentarer: