tisdag 22 januari 2008

Knas!

Fy fan vilken eftermiddag. Jag är så matt. Ska man verkligen orka göra något mer idag? Jo det måste jag ju men det är så sjukt. På 2 1/2 timme på Leksand Superstars forum har det kommit in 12 nya sidor med inlägg i silly season tråden. Det är det sjukaste jag varit med om. Det har också slagits rekord i hur många som vari tinne på forumet samtidigt. Hela 190 stycken samtidigt. Någonstans står nog en server på fullvarv. Det som hänt är alltså att Leksands IF har kallat till presskonferens imorgon klockan 15.

Det jag hört är att en back och en forward samt att det skulle vara tre finnar och en tjeck. Det senaste är nog mindre trovärdigt. Men om man ska spekulera vilt så kan det ju vara Teemu Selänne, Petteri Nummelin och en till finne samt Michal Grosek som tjeck. Vilken tanke. En förstalina Selänne och Grosek på kanterna och så kanske den sista finnen är en spelfördelande center. Vem vet? Annars tror jag på Challe i den positionen. Nej nu får jag sluta med alla drömmar och se det realistiska. Imorgon vid 15-16 så vet vi vad som hänt.

***

Har fixat boende i Sthlm nu också. Nu är det bara att få klartecken från Juman att jag får vara på Eurosport. Jag hoppas verkligen det. Fy fan vad kul det skulle vara.

Nu har jag inte tid mer. Ska klippa mig snart.

Over and out!

/#3

Inga kommentarer: