söndag 27 januari 2008

Jackman

Satt och tänkte på vad jag skrev igår om firman som startats. Efter lite tänkande så är det nog ingen riktig "firma" utan bara ett par ungar som tror dom är coola och har sett Football Factory eller Green Street Hooligans. MEn jag kom också på att om dom är seriösa så får dom riktigt motstånd nästa fredag då ökända Bajen kommer till Ejendals Arena. Att det blir mycket folk från huvudstaden får jag också bekräftat här då de skriver att en buss är full och en till håller på att fyllas. Kan bli bra drag och vi får se om "Starfighters" har något att säga till om mot de mest ökända slagskämparna.

***

Sen ryktas det nu om att Ric Jackman ska vara aktuell för spel i LIF. Många säger att dom är överlyckliga om han skulle bli klar men vad jag tror är att dom utgår efter vad han gjorde i Björklöven Och det var ett tag sen. Han kan ha ändrat sig i spelstil eller något annat. Men statsen ser väldigt lovande ut hittills i år med 30 poäng på 31 matcher. Frågan är då varför släpper då Salzburg honom? Måste ju vara något fel när man släpper en spelare om den gör bra ifrån sig. kan ju vara en strulpelle utanför isen vem vet? Det skulle i alla fall inte jag vilja ha i LIF.

Over and out!

/#3

1 kommentar:

Anonym sa...

Jackman blir kanon för LIF! (om han blir klar)

//Bellemare