måndag 17 mars 2008

Fiske blev ingenting

Kan inte Kvalserien bara börja? Jag har hockeyabstinens så det bara skriker om det. I övermorgon drar det igång och jag vill verkligen att det ska börja nu, här, idag! Två hela dagar ska man behöva gå av och an och vänta på att nedsläppet ska se nere i Malmö för den första matchen. Riktigt tuff inledning. Malmö på bortaplan är verkligen en tuff nöt att knäcka. Leksand har ju inte slagit skåningarna än den här säsongen och övriga säsonger också. Endast tre säsonger av åtta har Leksand tagit mer poäng än Malmö i de inbördes mötena. Alltså kan man räkna med en riktigt tuff match på onsdag.

***

En väldigt dryg måndag idag. Var riktigt tråkigt i skolan idag men jag och Victor bestämde oss för att dra ner till älven för att fiska lite. Tyvärr så när jag skulle iväg så hittade jag inte fiskekortet som behövs för att fiska där. Jag vill inte riskera att åka dit så jag sket i det. Hörde sedan av Victor att han fick upp ja... i alla fall 5 stycken på en halvtimme. Det nappar som fan i älven nu.

***

Sitter och diggar musik just nu till den bästa webradion i världshistorien. www.bandit.se. Den är så jävla bra. Riktigt bra musik som man aldrig får höra någon annanstans. Till exempel: Flogging Molly, Bullet for my Valentine, Sonic Syndicate och Raised Fist. Riktigt bra musik som aldrig spelas någon annanstans. Kan inte tröttna på den.

***

Imorgon blir det säkert en lika slö dag bara i väntan på starten på Kvalserien och påsklovet. Längtar, längtar, längtar!

Over and out!

/#3

Inga kommentarer: