torsdag 27 mars 2008

Nu är det kvaldags


Match för Leksand ikväll igen och den här gången är man i Ängelholm för att krossa Rögle. Det var just det Leksandsklacken skanderade efter matchen mot Västerås och det sade Jesper Ollas att de skulle de verkligen göra. Leksand slog alltså Västerås med 9-1 men vid förlust idag så betyder det inte ett skit. Vinst är ett måste idag för att kunna hänga på topplagen. perfekta resultat vore att Leksand då slår Rögle, Brynäs slår Mora och Västerås slår Malmö. Då är Leksand, som var uträknade efter de två första omgångarna, helt plötsligt tvåa. Resultaten i sig är inte omöjliga. Västerås vill hävda sig nu och vill ha revansch för storförlusten senast och Brynäs är ett bättre lag än Mora helt enkelt. Det som kan stoppa är att Malmö slår V-ås p.g.a att de helt enkelt är ett bättre lag och att Mora vinner p.g.a att de inte fölorat mot Brynäs hemma iår. en väldigt tuff omgång väntar idag alltså.

***

Igar var Robin här, som jag skrev i gårdagens inlägg, och vi hade det trevligt. Vid 19.30 drog vi på träning och hade träning. Inte så seriös träning dock. Men mitt i träningen ringde Lojsan från Superstars och berättade att jag var klar för Moraresan o.s.v hur jag skulle betala och när bussen gick. Skönt besked. Nu vet jag iallafall att jag är helt klar till resten av matcherna som är efter den idag.

***

Avslutar inlägget med en låt som jag tycker är riktigt bra. Skön musikvideo är det också. Håll till godo.



***

Fotbollsträning om drygt två timmar. Bussen går om drygt en. Fotboll i 5 minugrader är det bästa jag vet. NOT. Men det måste göras :)

Over and Out!

/#3

Inga kommentarer: