fredag 7 mars 2008

Markoolio

Var in på Sportbladets hemsida idag och hittade ett tv-klipp där Markoolio betygsatte de senaste EM-låtarna och jag kom på hur jävla roliga videorna är till hans två låtar, Mera mål och In med bollen. Titta själva!






***


Kval till Kvalserien idag. Eller playoff heter de kanske. Västerås mot Växjö och Borås mot Björklöven. Personligen så hoppas jag på Borås som gör succé men jag hoppas också på Västerås då jag med stor sannolikhet kommer stå på läktaren i ABB Arena då. Vill även åka till Gävle men tågförbindelser är väl sisådär och ja... sova där är inte acceptabelt enligt min morsa -.-

Just nu leder Västerås med 3-1 och matchen mellan Borås och Björklöven står 1-1.

***

Har bara setat vid datorn idag och inte fått ett skit gjort på hela dagen. Jippi.

Over and out!

/#3

1 kommentar:

Söderlund sa...

Ta dit metalshit och dra upp nånstans! :)