torsdag 7 februari 2008

Nyförvärv

Blir en kortis idag.

***

Innebandytalangen Robin Söderlund från Mora har skrivit på ett kontrakt för Insjöns IF BKs herrjuniorer. Lön och längd på kontraktet är ännu oklart men det talas om ofantliga summor från Robins sida. Haha nejdå men min kollega Robin har bestämt sig för att börja spela innebandy och det i Insjön. Att han bor i Mora verkar visst inte vara några problem för Superstars-matchrapportören. Han är rightare och laget behöver sådana forwards då man bara har leftare på anfallsidan. Men än så länge är inget klart men han verkar väldigt sugen på att lira. Hoppas han kan det också. Han ska testa ett par träningar först så får vi se hur det artar sig.

***

Sverige spelade 0-0 mot Turkiet igår kväll och det var en riktigt händelsefattig match. Jag såg den inte då jag var påträning men jag har hört ryktas om att den farligaste målchansen var inte ens på mål. Då börjar man ju undra eller hur? En som uppenbarligen gjorde en riktigt bra match var debutanten Sebastian Larsson. Tycker det är ul att så många nya fått chansen nu.

***

Är i Ludvika nu och ska nu iväg till stan för att vara med Bummba och Pontus för att sen åka ut till Sörvik för att lira lite innebandy. Ska bli kul!

Over and out!

/#3

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha!
Jadu, vi talar väl om en 70.000/månaden och garranterat mycket spel i power play? ;)

Haha nejdå. Men det ska bli riktigt skoj att komma igång, absolut! :) Längtar som tusan till imorgon!

Ska bli riktigt skoj och se om man fortfarande håller, vilket jag inte riktigt tvivlar på. Men men. Klubban har slipats till, och lite skott har skjutits ute i garaget! :) hehe.