tisdag 12 februari 2008

Orkar ingen rubrik

Leksand blev alltså klar för kvalserien igår då man slog Huddinge med fyra mål mot två. Inte en speciellt bra match där det var jämnt skottmässigt i de två första perioderna för att sedan i tredje handla om Leksandsdominans. Men inget mål föll konstigt nog i den tredje akten. Målen föll då i de två första perioderna där Micke Karlberg inledde målskyttet och följdes åt av Jens Bergenström x2 och sedan fick Robert Petrovicky avsluta med sitt 4-1 mål. Det behövs nog lite mer än att slå nästjumbon med 4-2 för att gå upp i Elitserien. Alla måste höja sig ett snäpp till om det ska funka.

***

Skrev klart storyboard till våran film som ska vara klar denna veckan så jag kunde gå hem klockan två. Skönt! Ska egentligen plugga matte. Har nationella prov imorrn men jag orkar verkligen inte. Jag får hoppas på min talang.

***

Nationella imorrn som sagt och sedan ska vi filma, filma, filma ända tills allt är filmat och klart så vi bara har klippningen klar. Får hoppas att det går snabbt så jag kommer hem innan det blir träning.

***

Leksand är klart för... Jaha hade jag skrivit det?


Over and out!

/#3

1 kommentar:

Anonym sa...

Visst behövs det mycket mer än att slå Huddinge om man ska gå upp i elitserien, inget snack om den saken!

MEN att sitta på en buss upp till Stockholm och veta att man kommer att vinna, det kanske är svårt att motivera sig till sådana matcher! Tror heller inte att alla körde 100% igår...

Jag är övertygad om att Leksand kan spela betydligt bättre. Det tror jag också vi kommer att få se redan på fredag!

//Bellemare